Catering & FAQ

Vi er fullbooket for cateringer i uke 49 (3-9 desember)

Catering til over 20 personer må bestilles minst 3 arbeidsdager i forveien. Spørsmål? Send mail til catering@persilleriet.no.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan vet jeg hva som er dagens lunsj/middag til enhver tid?

Når menyen endres, legger vi ut en oversikt på Facebook og Instagram. Følg oss, så er du alltid oppdatert! Du kan også ringe oss på telefon 73 60 60 14, eller spørre på Facebook. Ta forbehold om små endringer underveis.

En av oss tåler ikke gluten/har en annen allergi. Kan dere lage en middag/lunsj som ikke inneholder gluten/andre allergener?

Vi tar hensyn til alle typer allergier! I 99,99% av tilfellene greier vi å koke opp noe til alle. Bare gi oss beskjed i god nok tid, så skal vi klare å lage noe som passer alle! All maten vår er vegansk, og derfor alltid laktose/melkefri og eggefri.

For noen år siden bestilte vi en 15 retters catering fra dere. Kan dere fremdeles levere dette?

Vi leverer i utgangspunktet bare det som serveres på Persilleriets utsalgssteder. Ønsker man en større buffetcatering med flere retter, kan man gå for Middag "ekstra" eller "super".

Vi vil bestille buffet til 20 pers. Noen av oss spiser mer enn andre, så bør vi da bestille mat til 25 pers?

Vi leverer nøyaktig antall. Det vil si 20 kålaffler til 20 personer. Så hvis noen spiser 2 - 3 kålaffler, så blir det noen som ikke får. Dette er uproblematisk med enkeltpakker, men som buffet kan det være greit å bestille litt mer.

Kan dere levere maten hjem til meg med bil?

Vi kjører ut catering i Trondheim, men har en minimumsbestilling på 10 stk. Bilen vår brukes ikke bare til catering, så derfor er det viktig at du bestiller utkjøring noen dager i forveien. Minimum 24 timer før levering. Hvis du likevel må ha utkjøring på kort varsel, kan du ringe cateringansvarlig på 92 23 23 04. Utkjøring koster 300,-.

Jeg er ikke sikker på hvor mange gjester vi blir. Kan jeg bestille 40 middag, og så endre bestillingen rett før levering?

Vi leverer ferskvare. Det vil si at den maten du avbestiller blir kastet og er et tapsprosjekt for oss. Vær gjerne tidlig ute med bestillingen så vi kan reservere bilen til utkjøring, sørge for å ha nok råvarer på kjøkkenet, og at cateringen ikke krasjer med andre bestillinger.

Hvis du vil endre en bestilling må du si fra til oss senest kl 12:00 dagen før levering for å garantere at vi får det til.

Vi må få beskjed om en eventuell avbestilling senest kl 12 dagen før levering. Hvis du avbestiller etter dette må du betale 20% av totalsummen i avbestillingsgebyr.

Kan dere sende faktura, eller må jeg betale ved levering?

Hvis du vil betale med faktura koster det 60,- i gebyr. Du kan forhåndsbetale, eller betale kontant ved henting. Da koster det ingen ting ekstra.

Jeg får ikke til å bestille på de tidspunktene jeg ønsker. Er det noe feil med nettsiden?

Du prøver sannsynligvis å bestille utenom åpningstidene. Vi trenger litt tid på oss fra vi åpner døra til cateringen er klar for levering. Ved større cateringer kan vi gjøre unntak. Ta kontakt.

Går det an å få fast leveranse hver uke fra dere?

Vi gjør faste leveringer til bedrifter og privatpersoner. Ta kontakt for pris.