Ofte stillte spørsmål

Hvordan vet jeg hva som er dagen lunsj/middag til en hver tid?
Når menyen endres, legger kokken ut en oversikt på facebooksiden vår. Meld deg inn, så er du alltid oppdatert! Du kan også ringe oss på telefon 73 60 60 14. Ta forbehold om små endringer underveis.

En av oss tåler ikke gluten. Kan dere lage en middag/lunsj som ikke inneholder gluten?
Vi tar hensyn til alle typer allergier! I 99,99% av tilfellene greier vi å koke opp noe til alle. I tilegg er Sjokoladekaken vår glutenfri, og gulrotkaken inneholder hverken egg eller melkeprodukter (vegan).

For noen år siden bestilte vi en 15 retters catering fra dere. Kan dere fremdeles levere dette?
Vi leverer i utgangspunktet bare det som serveres på Persilleriets utsalgssteder. Ønsker man en større buffetcatering med flere retter, kan man gå for Middag "ekstra" eller "super".

Vi vil bestille buffet til 20 pers. Noen av oss spiser mer enn andre, så bør vi da bestille mat til 25 pers?
Vi leverer nøyaktig anntall. Det vil si 20 kålaffler til 20 personer. Så hvis noen spiser 2 - 3 kålaffler, så blir det noen som ikke får. Dette er uproblematisk med enkeltpakker, men som buffet kan det være greit å bestille litt mer.

Kan dere levere maten hjem til meg med bil?
Vi kjører ut catering i Trondheim, men har en minimumsbestilling på 10 stk. Bilen vår brukes ikke bare til catering, så derfor er det viktig at du bestiller utkjøring noen dager i forveien. Minimum 24 timer før levering. Hvis du likevel må ha utkjøring på kort varsel, kan du ringe cateringansvarlig på 45880007. Utkjøring koster 300,-.

Jeg er ikke sikker på hvor mange gjester vi blir. Kan jeg bestille 40 middag, og så endre bestillingen rett før levering?
Vi leverer ferskvare. Det vil si at den maten du avbestiller blir kastet og er et tapsprosjekt for oss. Hvis du likevel ønsker å være tidlig ute med bestillingen, kan du ta kontakt med cateringansvarlig på catering@persilleriet.no. Da kan vi reservere bilen til utkjøring, sørge for å ha nok råvarer på kjøkkenet, og at cateringen ikke krasjer med andre bestillinger.

Kan dere sende faktura, eller må jeg betale ved levering?
Hvis du vil betale med faktura koster det 60,- i gebyr. Du kan forhåndsbetale, eller betale kontant ved levering/henting. Da koster det ingen ting ekstra

Jeg får ikke til å bestille på de tidspunktene jeg ønsker. Er det noe feil med nettsiden?
Du prøver sannsynlig vis å bestille utenom åpningstidene. Vi trenger litt tid på oss fra vi åpner døra til cateringen er klar for levering. Ved større cateringer kan vi gjøre unntak. Ta kontakt

Går det an å få fast leveranse hver uke fra dere?
Vi gjør faste leveringer til bedrifter og privatpersoner. Ta kontakt for pris.